«Κι αν στην ζωή αλλάξαν όλα…

28 09 2007

paok_nofcuk.jpg

…ο ΠΑΟΚ πάνω απο όλα»

Έστω τζαι την υστάτη-ως άνθρωπος της τελευταίας στιγμής-εθυμήθηκα να πάω σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Τούμπα για να γοράσω το διαρκείας μου.Φτάνω τζιαμέ,εν είσιεν ψυσιήν τζαι λαλώ που μέσα μου «καλά να πάθεις,ήρτες τελευταία μέρα τζαι περιμένεις τζαι εξυπηρέτηση»…Εν επρόλαβα να το σκεφτώ,ολόισια έρκεται ένας κουστουμαρισμένος κατά πάνω μου…Ήταν γνωστή φάτσα,νομίζω εν μές το συμβούλιο…

-«Πέμου τι θέλεις φίλε μου,να σε βοηθήσω…»

-«Διαρκείας κουμπάρε»,λαλώ του…

Θωρείς τον παρέα τον χάικλασάτο,νεκατώνει ποτζί ποδά,βρίσκει μιαν πόρτα ανοιχτή στην πίσω πλευρά τζαι παίρνει με στα γραφεία που ήταν σχεδόν όφκερα…Πίσω εφαίνετουν το γήπεδο που έκαμνε προπόνηση η ομάδα…

-«Ο Σάντος κλειδώνει τις εισόδους του γηπέδου αμαν κάμνει την τελευταία πρόπονηση,για να μεν τους βλέπει κανένας»,λαλεί μου…

Σωστός ο Φερνάντο,σκεφτόμαι που μέσα μου,τζαι πάω στην κοπέλα που έκαμνε τα season ticket…Γράφω 2-3 στοιχεία,διώ της τζαι τα λεφτά,τζαι διά μου την καρτούα…

-«Τούτον ήταν;»

-«Πιλέ» απαντά μου η κοπέλα 😛

Με αυτά και με αυτά,η παράγκα τζαι ο Μάικ,κάθε Σάββατο ή Κυριακή θα βρίσκονται στο κέντρο της ποδοσφαιρικής Θεσσαλονίκης…Την Θύρα 4!

Υ.Γ Ζόλε μιας τζαι η ομάδα σου εσυνήθισε να κάμνει μεταγραφές που τον ΠΑΟΚ,προτείνω να κάμετε μεταγραφή τον κ.Βασίλειο Παγώνη,τον «σκληροτράχηλο» πρώην μεγαλομέτοχο της ομάδας…Άτε έφκαλα σου τζαι σύνθημα να πείς του Θείου-«Πρόεδρε,πρόεδρε σε παρακαλώωω,φέρε τον Παγώνη στον Ολυμπιακό»…Χοχοχοχο

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

28 09 2007
zolos

αφού παρακαλώ να φέρουν τον Παγώνη για να λύσουν τα οικονομικά προβλήματα του γαύρου 😛

28 09 2007
paragka

Χρειάζεται η σοφία του στην νεανική τριανδρία του ΟΣΦΠ με Κόκκαλη Junior,Ίβιτς τζαι Λεμονή…Να βάλει τζαι στα ταμεία σας 4 εκ. ευρώ τζαι να τα θέλει πίσω μετά 😛

Σχολιάστε

