Τρέχα Βασίλη

12 02 2008

paragka_toro.jpg

Εντάξει.Στο γνωστό γυριλλόμετρο της πριχτοπαρέας,αυτή την στιγμή ο Βασίλης Τοροσίδης πρέπει να είναι 100% GRILL τζαι 0% Luxury! Χωρίς καμία αμφισβήτηση.Για όσους δεν ξέρουν τι συνέβηκε,να κάμουμε ένα μικρό ρεζουμέ της υπόθεσης.

Πέρσι έτσι καιρό,στην μεταγραφική περίοδο του Γενάρη,εθέλαν τον Τοροσίδη δύο ομάδες.Η ΑΕΚ τζαι ο Ολυμπιακός.Η μεν ΑΕΚ εστηρίζετουν στο ότι ο Τοροσίδης ήταν ΑΕΚτζής που κούνια,ο δε Ολυμπιακός στο χρήμα(ώς συνήθως).Όπως καταλάβετε ο «Τόρο» κατέληξε στον Πειραιά,έγινε βασικό στέλεχος της ομάδας(αλλά τζαι της Εθνικής),αφήνωντας τον Ντεμάκο παραπονεμένο.

Όπως παραπονεμένη άφηκεν την θεία του,η οποία τυγχάνει να είναι δημοσιογράφος.Έτσι λοιπόν,η Ράνια Μάνιου έκατσεν τζαι έγραψεν ένα βιβλίο για το ανήψιν της,με τον ευφάνταστο τίτλο «Τρέχα Βασίλη».Πέραν από την ξεκάθαρη ιεροσυλία με τον τίτλο(αφού ως γνωστό ΜΟΝΟ ένα δεξί μπάκ δικαιούται να τρέχει),η σέξυ θεία κατηγόρησεν για ούκ ολίγα τον ανηψιό της,»πάντα όμως χωρίς εμπάθεια για τον Βασίλη».

Συγκεκριμένα η ξανθομαλλούσα θεία πιστεύει ότι ο μικρός Βασιλάκης έγινε μεγάλη βεντέτα,ότι καβάλησεν το καλάμι τζαι εξέχασεν την τεράστια βοήθεια από την άτυπη μάνατζερ του(?!) που όπως θα καταλάβετε ήταν η ίδια.Που με τις διασυνδέσεις τις(no comment) του είχε εξασφαλίσει θέση βασικού στην Ξάνθη.Που επίσης προσπάθησε να τον πάρει στην ομάδα της καρδιάς του,την ΑΕΚαρα,όμως ο «μικρός» τα θαλάσσωσε…

Εν θέλω να παίξω τον δικηγόρο του Τοροσίδη,μα κάτι μου λέει πως ο άνθρωπος εν φταίει σε τίποτε.ΟΚ μπορεί να έγινε λίον πιο απόμακρος σαν χαρακτήρας,δικαιολογημένα,για να αντέξει στα σκληρά αποδυτήρια του Ολυμπιακού.Πάντως έσιει τσαμπουκά σαν ποδοσφαιριστής τζαι θράσος.Α,για το ότι εν σνόμπ με τους δημοσιογράφους…Καλά κάμνει!

H κορυφή του παγόβουνου ήταν ο τελευταίος του διάλογος με την θεία Ράνια,για το ότι έχει μπλέξει στα μπάρ τζαι τα μπουζούκια…Απολάυστε…

-«Είναι αλήθεια όλα αυτά που μαθαίνω;», τον ρώτησα με την ψυχή στο στόμα.
-«Μη με πρήζεις»,
μου απάντησε και μου έκλεισε το τηλέφωνο.

Προφανώς η πρίχτισσα θεία εσυνέχισεν το ΠΡΙΧΤΟΕΡΓΟ της,με την συγγραφή ολόκληρου βιβλίου για τον ανηψιόν της.Χωρίς καμιά εμπάθεια τζαι χωρίς να θέλει να έχει κανένα προσωπικό όφελος.

Μπράβο ρε θεία…

(κλάπ,κλάπ,κλάπ)

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

7 03 2008
Πρωτάθλημα και Κύπελλο και Τσάμπιονς Λίγκ « Η παράγκα του κυρ Μάικ

[…] Τρέχα Βασίλη λοιπόν,η υπόλοιπη ομάδα του Ολυμπιακού να κόφκει τζαι η πρόκριση θα έρθει πόψε.Μετά μια καλή κλήρωση στην επόμενη φάση π.χ Φενέρμπαχτσε τζαι μπορεί να βρεθεί άνετα στα προημιτελικά…Λόγω του εξαιρετικού Τάκη τζαι όχι λόγω των Τσοχοχελάκηδων ή των Ζολοζόλων που τον κατηγορούν αναίτια… […]

19 04 2008
Rena Maniou

ΤΑ ΤΕΙΧΗ
«Χωρις περισκεψιν,χωρις τυψεις,χωρις αιδω..»
Ποιος εξεθεσε,διεσυρε και εκμεταλλευτηκε ποιον?
Ποιος πουλησε για 5 δεκαρες τον αλλον?
Ποιος σκαρφιστηκε το πιο υπουλο παιχνιδι εις βαρος του αλλου?
Ποιος,κοροιδευε και εστηνε παγιδες με αποτελεσμα να εκτεθει σε ολον τον κοσμο,ο αλλος?
Ποιος δεν σεβαστηκε την οικογενειακη σχεση?
Ποιος χρησιμοποιησε το ονομα του αλλου για να γινει γνωστος?
Ποιος δεν νοιαστηκε για το ονομα,την επαγγελματικη καρριερα του αλλου και τον αφησε εκτεθειμενο παντου?

Σε ολα αυτα τα ερωτηματα δεν θα απαντησω εγω!!!
Θα απαντησετε εσεις οι ιδιοι που τωρα εχετε ταχθει εναντιον μου,και οταν μαθετε την αληθεια θα αναθεωρησετε..
Δεν ξερω μονο αν θα εχετε την τολμη να ζητησετε συγνωμη για οσα μου καταλογιζετε διχως να γνωριζετε τι ακριβως εχει παιχθει..
ΦΙΛΙΚΑ
ΡΕΝΑ ΜΑΝΙΟΥ
η γουζεμεντζα…..

19 04 2008
Rena Maniou

Υ.Γ
Εχεις κανει πολυ καλη δουλεια..
Μπραβο

ρενα

http://renamaniou.blogspot.com

renamaniou@gmail.com

22 04 2008
paragka

Γεια σου Ρένα και καλως ήρθες στο μπλόγκ μου.
Η απάντηση μου βρίσκεται πιό κάτω:

http://www.dokari.com/blogs/paidi/22_04_08.php

Φιλικά,
Μάικ

6 05 2008
Rena Maniou

ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ Ο ΓΥΙΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ 1.000.000 ΕΥΡΩ!!!ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΘΩΩΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΥΡΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ..ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΟΣΠΦ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ!!!!
ΡΕΝΑ ΜΑΝΙΟΥ

renamaniou@gmail.com

http://renamaniou.blogspot.com

6 05 2008
Rena Maniou

ΘΡΙΑΜΒΟΣ Η ΑΘΩΩΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ Ο ΓΥΙΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ,ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ 1.000.000 ΕΥΡΩ!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ……
ΡΕΝΑ ΜΑΝΙΟΥ
renamanioy@gmail.com

http://renamaniou.blogspot.com

21 05 2008
Rena Maniou

ΜΑΙΚ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑ!ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ!
ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΗ ΠΟΝΤΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΩ..ΩΣΤΟΣΟ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ!
ΠΙΣΕΨΕ ΜΕ ΕΔΩΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΥΚΕΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ!
ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ..ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΑΛΑΞΙΕΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΕΓΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΩ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ,ΑΝ ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΙΚΡΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΡΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΑΛΛΑ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΜΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ!!!ΑΥΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΜΟΝΟ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!
ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΡΕΝΑ
renamaniou@gmail.com
http://renamaniou.blogspot.com

Σχολιάστε

